Åh va jag älskar spontana och raka människor! Våga ställ din fråga utan att lirka fram en "fin" formulering! UT med det bara!

Svaret på din fråga blev: "Det gick bra och allt känns toppen! Banden är knutna och inom sinom tid är även min tid inne. Så snart en pusselbit faller på plats kommer allt att bli helt underbart". Snart inträffar det som jag aldrig trodde mig kunna göra, men jag har ju alltid sagt att jag är spontan, flexibel och "always in action". Detta är då beviset på just det antagligen men jag är lika chockad som er andra.....ni som vet! Samtidigt så lever man bara en gång och vågar du inte så kan du inte heller vinna! Är det så att du ändå förlorar så kan du med gott samvete fortsätta din resa med vetskapen om att du faktiskt "gav gärnet". Satsa och våga vinn!

....Som en symbol för vad jag känner just nu....080528