Julen är nu över för den här gången och vardagen börjar sakta komma tillbaka. Jag hoppas alla har haft det bra över jul- och nyårshelgen. Själv har jag varvat ledigheten med att umgås med familj & vänner, tränat, ätit god mat och självklart öppnat massa julklappar. Ledigheten kändes lång men nu när vardagen börjat smyga sig på tänkta jag berätta lite kort om en ny grej jag introducerat i mitt liv. 
 
 
Nämligen Juice Reboot....Har lyxen att äga en juicepress/juicecentrifug som pressar ut all juice från grönsaker och frukt. Min tanke var i måndags att endast göra detta i 24 h men det slutade med att jag körde i 3,5 dygn. De två första dagarna var riktigt jobbiga eftersom att jag frös, hade huvudvärk och sprang på toa varje timme. Vill tillägga att jag inte fick i mig något annat än det som kom ut från juicepressen. Dag 3 valde jag att faktiskt dricka te med tanke på att jag egentligen är en stor kaffe-drickare. Förutom att jag tappade 3,2 kg (!!!) kände jag mig piggare, mer kvicktänkt, sov bättremer stresstålig och generellt gladare. Nu har jag som plan att göra om detta till kommande vecka. BÄST AV ALLT är att du inte ens är hungrig när du "juice:ar" - dricker hur mycket juice jag vill och mycket vatten därtill som troligtvis är en orsak till det. 
 
 
//Peace & Love

Kommentera

Publiceras ej