Har känt mig lite underlig i kroppen sen igår men trodde aldrig det skulle bli feber till följd. Vaknade imorse och tyckte mig känna att det blivit sämre men inte såpass att jag avbokade dagens planer. Vi tog oss in till stan på en shoppingrunda, precis som planerat. Var dock aningens tufft att ta mig fram utomhus i regnet... Inne i vissa butiker kände jag mig aningens yrslig (om det ens är ett ord).

Väl hemma i värmen känner jag hur fötterna bultar - huvudet likaså. Ögonen går i kors och pannan kokhet. Tror lite sömn på det gör susen....bästa medicinen har jag hört.
När jag vaknar mår jag förhoppningsvis såpass bra att jag kan njuta av mig GlossyBox som jag fick häromveckan. Väskan jag köpte är en limited edition som endast görs i 2.000 exemplar, älskar att bära sånt som inte många andra har. 
Glossybox, KorsStudio, MichaelKors, NågotNytt, skönhet,

Kommentera

Publiceras ej