...då jag filosofierar så det knakar. Försöker få ihop mina tankar och känslor men det dyker det bara upp nya. "Varför inte börja skriva av mig" tänkte jag - sätt ord på något av det du känner. Jag har länge lovat mig själv att börja blogga igen och ikväll kanske är just starten...
 
Det som ligger mig närmast hjärtat och som jag hoppas kunna lösa inom en snar framtid är bostadsfrågan. För er som inte känner mig sålde jag min lägenhet för snart 1 år sedan (se ovan). Mitt största intresse som är inredning tär på mig i nuläget eftersom jag knappt vågar kolla på tyger, färger, tapeter, möbler etc. ...det väcker bara en massa behov som jag ändå inte kan tillfredsställa. Är inneboende i nuläget och äger inte min egna bostad, så till er som bor i södra Göteborg och som går i sälj-tankar: SÄLJ!!!

1 kommentarer

emma

12 Nov 2014 07:16

sv Haha men ah i alla fall så har jag ganska länge vart missnöjd med mitt förra bloggnamn och bloggen.

Svar: Då förstår jag, jag hade också velat byta namnet på min blogg men får väl leva med nuvarande namn - jag e inte så ambitiös att jag skulle byta blogg helt :)
Nina

Kommentera

Publiceras ej