...denna gång gick det mycket lättare. Är inte alls lika trött som förra gången och inte alls frusen som då. Känner mig precis som vanligt och har samma energi som jag brukar. Förra veckan dag 1 kurrade magen så jag nästan tyckte att det var pinsamt att vara bland folk men idag....icke! Man vill ju inte vara "annorlunda" och tycker det är nog "annorlunda" att sitta och dricka på lunchen medans andra äter. 
 
Sen är väl inte jag rädd för att göra mina egna val men ibland känns det som att man måste "försvara" sina val för att de skiljer sig från andras val i livet. 
 
Sammanfattningsvis har dag 1 varit smidig och jag ser fram emot kommande dag med juice. Jag har inte haft några cravings vilket jag trodde att jag skulle ha efter den festliga helgen som varit med massa god mat, snacks, vin mm.
 
Nu blir det till att göra iordning morgondagens juice...
 
//Rock on
Fasta, Frukt, Grönsaker, JuiceReboot, MåBra, NågotNytt, Viktnedgång, juice,

Kommentera

Publiceras ej