....ja, precis! 2,5 dag med juice blev det denna omgång. Allt började egengligen med att en kollega/vän frågade om jag skulle ha sushi till lunch....... Svaret blev nej från min sida men suget växte och växte för en sushi-älskare som mig. Satte mig i bilen efter jobbet och kunde inte ens få i mig de sista klunkarna av juicen. 
 
Mitt beslut från början då jag startade min Juice Reboot var att om jag skulle känna minsta hunger och vilja äta/tugga på något så skulle jag göra det. Detta för att jag aldrig ska känna att jag tvingade mig in i juice Rebooten. Detta är nog även anledningen till att jag givit mig in i Juice Rebooten för en andra omgång. Väl hemma ställde jag mig i köket och lagade lite mat =)
 
Så efter denna omgång har jag bestämt mig för att ge mig in i en tredje Reboot period =)
 
Efter dessa två perioder med juicefasta har jag sammanlagt gått ner 3,9 kg (!!!!), känner mig fräschare i hyn, gladare, mindre stressad och sover betydligt mycket bättre än tidigare. Största nackdelen de dagarna då jag kör fastan är att jag undviker träningen då jag är rädd för att energin inte ska räcka till. 
 
See ya!!
Fasta, Frukt, Grönsaker, Juice, JuiceReboot, MåBra, Träning, Viktnedgång, grönsaker, hålsa, skönhet,

Kommentera

Publiceras ej