...idag har det varit riktigt tufft. Inte för att jag har varit hungrig utan för att jag har suttit inne på kontoret hela dagen och vid flera tillfällen önskat att jag hade haft något att tugga på. Alltså mer sug....
 
Lite fascinerande hur ätbeteenden kan sitta så djupt inpräntat i ens huvud. Det är väl just det som är vanor & rutiner. Hade förstått suget om jag hade varit hungrig och magen kurrat, men icke - hjärnan sa till mig att ta en godisbit/macka/frukt mellan varven bara för att ta en liten paus från allt kontorsarbete. 
 
Belöningen fick bli kolsyrat vatten alternativt grönt te. Nu när arbetsdagen är över känns det riktigt bra så jag kommer även att denna vecka ge mig in i tredje dagen =)
 
...Innan jag lämnade kontoret hade jag denna fantastiska himmel framför mig...
Fasta, Juice, JuiceReboot, frukt, grönsaker, hålsa, skönhet, vikt, viktnedgång,

Kommentera

Publiceras ej